Vellas historias, novas perspectivas

Este mércores arrancou unha nova edición das xornadas 'Cando Mario coñeceu a Clío...'

Este mércores arrancou no campus de Ourense unha nova edición, a sexta, das xornadas Cando Mario coñeceu a Clío..., postas en marcha pola Delegación de Alumnos da Facultade de Historia coa colaboración do seu centro e da publicación El Octavo Historiador, feita por egresados e egresadas desta facultade. Co obxectivo de abordar o pasado pero desde unha perspectiva nova, comezou un amplo programa de conferencias nas que se aborda desde a produción escrita do xurista Manuel Sueiro ata a representación de Vincent Van Gogh en producións audiovisuais.

Sexto capítulo de Cando Mario coñeceu a Clío

Están convidadas e convidados a participar nas xornadas tanto egresados e egresadas da Facultade de Historia como persoa doutros colectivos ou con outras traxectorias pero que desde a organización da actividade consideran que poden achegar aspectos novidosos no eido histórico por algún motivo, desde o contido abordado ata a forma de contar a historia. “Este ano apostamos máis que nunca por unha clara multidisciplinaridade na programación, abordando desde temas de contemporánea ata as fontes documentais en esgrima”, indican desde a organización da cita.