Unha ventá aberta á historia do Alemán de Camelle

O director da peza e o coguionista falaron deste personaxe e da súa obra

Manfred Gnädinger, máis coñecido como Man ou O Alemán de Camelle, foi un artista alemán que viviu como un anacoreta no pobo de Camelle, na Costa da Morte, ata o seu falecemento no ano 2002. Pola súa obra e pola súa historia persoal, ten atraído a curiosidade do público antes e despois da súa morte. Co obxectivo de afondar na súa figura e na súa produción artística, este luns a Facultade de Historia do campus de Ourense acolleu un acto no que se proxectou o documental sobre el Manfred, home sen paz e se desenvolveu unha charla na que participaron o director do audiovisual, Simón Vázquez, e o seu coguionista, David Formoso.

historia do Alemán de Camelle

O acto, especialmente dirixido ao alumnado de terceiro curso do Grao en Xeografía e Historia pero aberto a toda a comunidade universitaria, estivo organizado polo profesor do centro Victoriano Nodar. As persoas asistentes puideron ao longo dos 72 minutos de duración da peza coñecer a evolución persoal e artística de Manfred Gnädinger a través do legado que deixou e dos testemuños doutras persoas que o coñeceron a el ou a súa obra. Segundo explicou o seu director, o documental, realizado en 2011, naceu co obxectivo de “dignificar a vida e a obra dunha persoa que consideramos un artista”. Nel, explicou Simón Vázquez, “quixemos responder á pregunta de quen é O Alemán: un xamán doutro tempo? Un fillo do cosmos?”.