O CPR Padre Feijoo Zorelle gaña a I Olimpíada de Historia

Enfrontáronse 28 equipos en probas de pregunta-resposta

A Facultade de Historia do campus de Ourense, en colaboración coa revista El Octavo Historiador, celebrou este venres a I Olimpíada de Historia. Fai Historia con nós. Con carácter autonómico e pioneiro en Galicia, a cita tivo como obxectivo espertar a curiosidade do alumnado preuniversitario por esta área. Participaron nela 28 equipos procedentes das provincias de Ourense, A Coruña e Pontevedra, competindo cada equipo con catro estudantes de 4º de Educación Secundaria Obrigatoria acompañados por unha ou un docente. O equipo Little Historiadores do CPR Padre Feijoo Zorelle de Ourense fíxose co primeiro posto; o CPI Virxe da Saleta, de Cea, co segundo, e o Colexio Calasanz Padres Escolapios da Coruña co terceiro posto.

O CPR Padre Feijoo Zorelle gaña a I Olimpíada de Historia

A competición desenvolveuse ao longo de toda a mañá na Facultade de Historia, con diferentes fases eliminatorias nas que os equipos competiron entre eles nun sistema de pregunta-resposta no que había diferentes probas, dese a identificación de imaxes e textos ata a contestación a preguntas breves. “Foi unha experiencia fantástica. Puxemos todas e todos moita ilusión en pór en marcha esta olimpíada e non podemos estar máis que satisfeitos polos resultados acadados”, comentou Susana Reboreda, decana da Facultade de Historia trala celebración da cita. A olimpíada, destacou, contou coa colaboración da Vicerreitoría do campus de Ourense, o Consello Social da Universidade de Vigo, a Deputación Provincial, o Concello de Ourense e diversas empresas da cidade, como a Libraría O Moucho, El Octavo Pasajero e Xogon.